قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

حوارعاشقين = ايمان محمد

💖💖
...قالت له ...
.اُحبك....
فهل تُحبني.....
فقال لها....
........
انتي اغلي حاجه عندي
انتي عمري وكل وجدي
ياحبيبتي نفسي اعدي
واخطفك ياحبيبتي واجري
عن عيون الناس بحالها
عن عيون الكون واخبي
لون عيونك بين جفوني
ولو عيوني يوم شافوكي
بتبكي يبكو .ويجرحوني
انتي غاليه ..ياغاليه عندي
مهما كان الكل ضدي
مهما هاامشيلك بلاد واعدي
هاافضل اعد الخطاوي
وبيكي إنتي راح اخطي
واسألك انا تاني ليه
حبي ليكٍ شاكله ايه
ولو زعلنا هايحصل ايه
ده قدرنا واللي ياما حلمنا بيه
عمر عدي عمر جاي هايحصل ايه
يوم بيجي بفرحته
ويوم يعدي بقسوته
ويوم يقولي مع السلامه
ويوم يودع بإبتسامه
عايزه مني تاني ايه
واقولك ايه انا ولا ايه
لو تسألينى حبي ليكٍ شكله ايه
وحبي ليكٍ شكل تاني
حب غالي ومش اناني
حب يخلي الصخر يبكي
من عذابي ومن حناني
ومن جنوني .يامجنناني
يوم . يودع. دمعتي
ياكل حياتي وفرحتي
اوعي تاني تسألينى
عن حبي. ليكٍ....
حبي ليكٍ من سكات
حب. .عايش .. للممات
وان كنتي قلبي انا الدقات
بحبك ........
ومن تاني.....
ماتسألنيش....
💖 💖 💖
تحياتي
ايمان محمد

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع