قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

Yassin Youssef : كل شيء

 

مع إنك كل شيء

ضيعت كل شيء
وكأن هواك ياعمري
كان ولا أي شيء
ضيعت حبي ليك
قلبي الملهوف عليك
ونسيت أحلامنا بكرا
كأنها ماعاشت بيك
إمتى تقدر ظروفي
وتعيش ويايا وخوفي
بسابق أي نجمة
ويقول ياريت تشوف
بكذب كل ظني
برغم البعد عني
أتاريني كنت بحلم
ضيعت الحلم مني
ياللي معاك البداية
وفرحي والنهاية
تاهت عندي الأسامي
م اللي بيحصل معايا
أنا كنت هواك يوم
أنا كنت صحيح في قلبك
أنا كنت ليك يوم
أعز من الدنيا عندك
إزاي بقيت لاشيء
مع إنك كل شيء
قلم ناهد ابراهيم احمد
قد تكون صورة لـ ‏‏‏طفل‏، ‏وقوف‏‏ و‏منظر داخلي‏‏

    عن الكاتب

    قادح زناد الحروف

    التعليقات

    طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
    اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
    نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

    اتصل بنا 00201023576153 واتساب

    شاركونا الإبداع

    جميع الحقوق محفوظة

    قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع