دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

أغنية بعنوان ««« دموع الحب »»» بقلم الشاعرة جيهان الطنطاوى

 


يامن صورت ليا
الدنيا فرحه وإبتسامه
وكان حُبك كل
هنايا…………
ليه سبتنى بحيره
بقت عايشه جوايا
من بعد هجرك
وبعدك…………
لاقيت فى البعد
عنك………
ألمي وأسايا
ياكل حبي ومنايا
ليه تبعد وتسبني
بعد ماكانت تملى
معايا…………
هو أنا يعني
كنت عملت إيه….؟؟
ذعلتك ولا إيه……؟؟
قولي ساكت ليه ….؟؟
علشان أنا ذعلك
ما أقدرش عليه………
يالى قلبي ملك
إيديك…….…
أنا قلبي بيسألني
عليك………
كل دقيقه وثانيه
لإنك عندي بالدنيا
ياحبيب قلبي
ونور عينيا
ليه سيبني سهرانه
أيام وليالى حيرانه………
وأنت بعيد عليا
مع النجوم والقمر
وأنت مش معايا
بستناك تجينى
يا أغلى عندي
من سنيني
ياهجرني ونسيني…….
حلفتك
بكل الحب
إل زمان عشناه
تيجي ليا وتقولي
إيه آخرة هوايا …. …؟؟
وحبك إل ساكن جوايا
يامن صورت ليا
الدنيا فرحه وإبتسامه
وانا معاك …….
خلاص انا
ها بعد عنك
خلاص مش هاستناك
وهانسى يوم قلبي ماحبك
هانسى كمان
إنى عشقت هواك ……..
بقلـــــــــــمى ✍️ الشاعرة جيهان الطنطاوى،
قد تكون صورة مقربة لـ ‏‏‏شخص واحد‏، ‏حجاب‏‏ و‏نص‏‏

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع