دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

........بكتب........ كلمات يحيى العبادي


20/9/2022

==========

بكتب عشاني انا

 والا اكتب ليك

بص في مكانك

لو نظره كدا حواليك

ها تشوف حكايه

املا. بيها عنيك

انا الي كنت

وانت كنت زمان

وعليك انا هنت

وانت في العنوان

من بعد غدرك

قلبك  جرحني وخان

وعايز انا اكتب

او احكي عني ليك

وانا نفسي أصبح

القي قلبي نسيك

هاكتب عشاني انا

واعمل خطوط حواليك

ممنوع مرورك هنا

الجرح أولي بيك

انا الي كنت زمان

الوقت قلبي نسيك


عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع