دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

........((( صدقني ))) ........ كلمات / السيد علي القن

أنا رهن   اشارتك  صدقني 

أنا رهن اشارتك ما تخافشي

ولا يمكن افوتك يوم و أمشي

ولا يمكن أبعد  ما   أسالشي

أنا ها أفضل علي عهدي معاك

و ها أحبك  دايما  و أهواك 

وها اكون دايما كده  سندك

أنا رهن إشارتك صدقني

أنا رهن إشارتك ما تخافشي

ما تقولشي في يوم أني هسيبك

أو ابعد عنك أو أبيعك 

ما اقدرك دايما و نصيبك

وانا  واخد وعد اني حبيبك

صدقني ياقلبي وما تخافشي

صدقني بجد أنا ما اقدرشي

عن قلبك  أبعد ولا أقولشي

مين زيك في الدنيا حنين

مين زيك في الدنيا دي طيب

في زعله بيرجع و قريب

بيسامح دايما ويطبطب

ولا مره  بيعند أو يغضب 

صدقني حقيقي أنا ما اقدرشي

صدقني بجد و ما تخافشي

أنا ها افضل أحبك ولا أقولشي

ولا عمري أبعد أو أمشي 

وها أشيلك  دايما علي رمشي

وتنام في عيوني  ما تخافشي

صدقني بحبك صدقني

واثبتها الزاي أنا ما أعرفشي

واقولها الزاي أنا ما أفهمشي

إحساسي بحبك شئ  تاني

خلاني أحس ب  كياني 

في قربك والله  ياغالي

ولا يمكن أبعد يوم عنك

واتمني أعيش دايما جنبك

صدقني بحبك و أتمني

أعيش وياك في الجنه

واحكيلك عن كل أمالي

واحكيلك عن كل أحزاني

وتطبطب علي قلبي ياغالي

وتكيد  حسادي و  عزالي 

ولا تشغل بالك أو بالي

صدقني بجد وما تخافشي

هتفضل سندي كده وضهري

وان قالوا عليك انك روحي

صدقهم وأقسم علي عهدي

يا هوايا و بلسم  لجروحي

مخلوق علشانك ولراحتك

و وجودي مرهون بوجودك

صدقني  بحبك  و بريدك 

و ها افضل عنوان لبريدك

ولا يمكن يوم  أني أتغير 

ولا يمكن يوم اني اكيدك

و أغير أسمي و  عنواني 

وها افضل ساكن في مكاني

مكتوب عنواني بباب قلبك

ومحلي حضنك   دراعاتك

وهتكب ليا في جواباتك 

تحكيلي دايما في احوالك

و طموحك حتي واحلامك

وأنا هاافضل دايما اسمعلك

وكأني  بأسمع  ف  أشعارك

بتغازل  صورتي  ب كلامك

وتفازل   صوتي  ب ألحانك

وانا طاير  م الفرحه عشانك

و ب تحلي  أيامي  و  أيامك

صدقني   ب حبك    صدقني

صدقني ب حبك ما  تخافشي

وهاأشيلك ف عيوني و رمشي


عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع