دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

‏‏شعلة العاميه ناصر طاهر‏ مع ‏الشاعرة ولاء‏ و‏‏7‏ آخرين‏‏. ‏16 يناير‏، الساعة ‏06:48 م‏ الأغنيه الشعبيه / صحبى وعكازى من كلمات / ناصر طاهر أحمد الفئه / عاميه ****************************************


صحبى وكان مدرسه فى الحب
أستاذى
وسالته على حبها ماهو اصله
عكاذى
قال لى سيبك منها وابعد ياواد
عنها
لتدوق فى يوم غدرها وتكون حبيب
قلبها
حبيت وقلت ياريت ماسئلت انا
الصاحب
قالوها ناس قبلنا حاسب من
الصاحب
ياخدك معاه فى الغلط اصل 
الصاحب
ساحب
والندل لاتصاحبه يوم ولاتمشي معاه
مشوار
وان جات فى يوم مشكله متدخلوش فى
حوار
*****************
انا كنت ماشي يوم فى
الشارع
لاقيت حبيبتى بعود
فارع
وسالت على بيتها قالولي ده بيتها ده ف اخر
الشارع
انا رحت وسالت
جيرانها
البنت أستاذه فى
علمها
والكل يشكر فى
ادبها
ولاقيته واقف على
بابها
الصدمه دى كانت
مرة
وكرهت حبى انا
بالمره
وحلفت من يومها
ماصاحب
ولاعمرى ماسئل
ولاصاحب



عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع