قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

🌼 الحزن..ليه ؟ = = ايمان محمد


🌼
فضلت أضحك .فيهم
لحد .ما.. بكوني
وفضلت امسح دموعهم
لحد ما .دمعو .عيوني😂
ومالقيتش اللي يمسح دموعي
واول ماضحكو .وفرحو. وغنو
نسيوني .ونسيو .اني السبب
في ضحكتهم اللي ضحكوها
وقلبو صفحتي ورموها
وكأن شئ. لم يكن 😂
اصل الحكايه ان ضحكي مالوش نهايه
والبدايه .كانت عندهم
كنت بحسب كل خطوه امشيها
قبل ما اكتب ...قبل ..ما اضحك
قبل حتي ..ما افكر. اضحك
كنت اقول عيب مايصحش
كنت اقول. دي حاجه تكسف😂
كنت اداري ضحكتي في صوره وداع
او في صوره حزينه. فيها الحب ضاع
كنت ابكي ..وكنت اقول ..
ياتري ..مين. اللي.. باع
ولما سألوني ..وقالولي حزينه ليه
رديت وقولت .....
انتو السبب ......
وانا اعمل ايه ....😂
مش قولتو عيب تضحكي ..وتهزري
وع الفاضي. وع المليان تألسي وتهلسي
وقولتو عيب وكتير كمان ....
ايه الحكايه ...جرالكو ايه
انتو السبب ف اللي احنا فيه
اضحك بلاش افرح بلاش
احزن. ..وابكي .برضه .بلاش
هو انتو ياناس جرالكو ايه
مابيعجبكوش العجب ليه
ورجعت تاني ..للأساس 😂
ابقي بطبيعتي واضحك في وشوش الناس
بقيت جميله ..وحلوه. خالص
واتشالت فوق ..علي. أعلي. راس
وف النهايه ...رجعت تاني لنقطه البدايه
وهي ..ايه ......هااقولكم ......
انا حد طيب ....يفرح كتير
ويحزن ..اكتر .......😂
لكن بيفرح.. غيره اكتر.....
بفرح قوي ..لما أشوف غيري سعيد
الضحك عندي في اي وقت...
سهل وبسيط ...ومش معقد
ولو معايا ..مش هاسيبك غير بتضحك
وفي النهايه ....كله بيمشي ...
وبفضل لوحدي .....😂
وبنام ..وبحلم .بالسعاده ...
والفرحه عندي .نفسي تبقي تملي عاده
ويارب الاقي حد يوم ...يمسح دمعتي
والاقي الفرح دايما. طول طريقي وسكتي
انا ...لازم. ..افرح ..لازم .اضحك ..
ودي ..قناعتي ..في الحياه ...😂
من غير سعاده ...مفيش حياه ..
اضحك ..خليك سعيد ...
اضحك .تدوق ...
طعم .الحياه
😂 😂 😂 😂
تحياتي
ايمان محمد

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع