قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

Yasser Abd Elhamid / بقى مفتون

بقيت،، مفتون،،، ♕

***************
بقيت،، مفتون،، بأحزاني
و نفسي اكون،، و اكون تاني
يا ريت،، ارجع،، لبطن امي
تطمني ،، ويومها،، احس،، بأماني
و نفسي اكون كما المولود،، بيتأمل
صور،، و حاجات،، غريبة،،، عليه
لا قادر،،، انه،،، يتحمل
ولا يفكر،،، ح يعمل،،، ايه
ضعيف مسكين يا حول الله
بيشكي لنفسه،، من جواه
و سامع ناس،، تقول.،، الله
عشان شايلينه، يفرحوا،، بيه
و نفسي اكون،، ما بحلمشي
عشان حلمي اللي فاتني زمان
ملايكة،، بتيجي،، و بتمشي
تضحكني،، و اكون،، فرحان
يا احلامي،،، اللي،،، فاتتني
بنادي،، عليها،، وحشيتني
دا،، بعد،،، الضحكة،، بكتني
اتاري،، الضحكة،، في النسيان
و نفسي اكون،، شراع ابيض
ما دنسهوش،، كلام الناس
و قلب،، اخضر،، بيطنطط
بإحساس طيبة،، ليه،، و ناس
يكون،، في،، عطائه،، عنوانه
و لو كان،، وحده.،، في مكانه
يعادي،، الحقد،، في،، زمانه
و يتعاهد،،،، مع،،،، الاخلاص
و نفسي،، اكون،، أُصاد،، نفسي
واحد،، تاني،، ما،، برفضهوش
و اتوه،، روحي،، عن،،، يأسي
و اقول،، عدي،،، دا،، وقت فاشوش
و افَتح،، كل،، شبابيكي
عشان،، ارجع،، اراضيكي
و اروي لك،، امل،، فيكي
و انسي،، ،، يأس،، مافهمتوش
**********************
شعر / ياسر عبد الحميد،،، ♕
**********************
قد تكون صورة بالأبيض والأسود لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏تحتوي على النص '‏بقیت مفتون شعر / ياسر عبد الحميد‏'‏‏

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع