دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

لسه الحياة كلمات / سيد حجازي

 كنت فين

كنت فين لما غابت

 عني الحياه

كنت  فين  لما عشت

 الألف  آه          

لما  قلبي  عاش  انيني                                                           والدموع  باتت في عيني  

كنت محتاجه أشوفك

  وتواسيني

كنت عايش ويا غيري

 وعايش حياه

كنت فين لما  عشت الألف آه

عشت    صدمة   قلبي   فيك 

عشت  ضلمه وبأديك                                                                        والحب بعته وهان عليك

دلوقتي جي وجي ليه

 بعد إيه بعد جرح وبعد أه

المكان اللي اتملي

 بضحكتنا زمان مابقاش مكان

 والحنان أصبح جفاومروهوان

ووالحلم اللي انتهى ويا السنين 

والدموع بقت سهد وأنين.            

حتي الورود دبلت ياعيني 

لما قلبي عاش انيني

 والدموع باتت في عيني

ارجع مكانك مش هتلاقيني 

ارجع وعيش  الالف آه 

وعيش حياه لو لقيت

 لسه الحياه

كلمات سيدحجازي



عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع