دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

السيد القن يكتب : ....((( أطلب عمري )))


لو تطلب عمري أتفضل

                    والله  ما يغلي عليك 

لو تطلب روحي اتفضل

                   أنا روحي ملك أيديك

بس رجاءي لو تسمح

                 دوبني ف سحر عنيك

خليني أنام   بصدرك 

                  بس  لا تزعل  خاطرك

انا بعشق بوسة فمك

               و طابع الحسن ب خدك

وجمال قلبك وحنانك

                  دوبني  ب لمسة  أيدك

لو تطلب مهما ماتطلب

                   أنا ما  ب تأخر   عنك

ولا عمري أعصي أمرك 

                  وب أقول شبيك لبيك

أنا خاتم بأ صبع يدك

                  أنا ملكك  رهن   أمرك

خليني يالله بحضنك

                  وأسقيني من شفتيك

خليني  ب عيونك أسكر

                 خليني أموت بحضنك

وأفضل جواة  البيت

                 لو تطلب عمري أتفضل

أنا  و الله  ليك  حبيت

                 وأنا ليك ياما   أتمنيت 

مشتاق لوجودك جنبي

                 و أنا  ليك  ياما حنيت 

لو تطلب عمري أتفضل

                 من قلبي بقول  ياريت

بعشق  نظرات عيونك

                و أن ما  شفتك  بكيت

بعشق صوتك وسكوتك

               و أغمض لأجل  أشوفك 

تضحك لي وأنا أضحكلك

              تحكيلي  و  أنا   أحكيلك

نحضن بالشوق أيامنا 

                نجري و نسبق  أحلامنا

و أتمني  عليك  تسألني

                أفضل  ف  الجنه معاك 

لو تطلب عمري  أتفضل 

               و  الله  ما  أبخل  عنك


عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع