قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

نبع حنان بقلم ناصر طاهر

أمى ياغالية يانبع حنان
كنت معاكى فى برأمان
كنت معايا يا أحلىحبيبه
لما تكون الدنياغريبه
كنت ضلي فى عزشمسي
كنت سندي لمابمشي
كنت عايش بينضلوعك
زاد معايا فى عزجوعك
ده انت ياما حتهمني
شيلتي همي قبلمني
كنت عندك عينو نني
و يوم ما بسهر و لا أذاكر
تبقى جنبى بقلب ذاكر
ويوم ما بتعب كله نايم
وانت جنبى دعاكِ دايم
ويوم نجاحى يوم نجاحك
طيره فرحه و بجناحك
ياما ده إنت ملاك و طاير
بعدك إنت انا كنت حاير
حبك ياما ده كله حنان
حبك أصلي و مش تيوان
بعدك ياما الكونتوهان
فجأة ياما بقيتِ ماضى
والزمان ده عملي قاضى
يوم يحاكم يوم يحاسب
خلى طعم الحزن كاسب
حبك إنتى كمان فى وريدى
حب غالى و حب حقيقى
دعوتك ياما فى رصيدى
دعوه بتنور طريقى

عن الكاتب

الشعراء العرب

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع