دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

#اعرفك_بيا #كلمات_ايمن_شتا


قد تكون صورة لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏نص‏‏

اعرفك بيا.. انا قلب كان ليكي

باع الحياة ديا.. واشتري عنيكي
كان نفسه يوم يفرح
ملاقش هناك مطرح
م الغدر واتجرح
مبقاش يليك بيكي
اعرفك بيا.. انا قلب كان ليكي
....
اعرفك تاني.. انا قلب وحداني
النبض مات جواه.. من كتر احزاني
دقاتو كات ليكي
يفرح يلاقيكي
يحزن يشوف فيكي
القساوة علشاني
اعرفك تاني.. انا قلب كان ليكي
...
انا قلب متكسح..
مبقاش خلاص يفرح
مش لاقي ولا مطرح..
ومكانه في الاحزان
...
بيشكي من ويله
وعذابه طول ليله
اسمع مواويله
واقول كان يا ماكان
..
انا قلب وحداني..
النبض مات جواه..
من كتر احزاني.
انا قلبي حب الاه.
كان نفسه يوم يفرح
ملاقش هناك مطرح
م الغدر واتجرح
مبقاش يليك بيكي
اعرفك بيا
انا قلب كان ليكي
انا قلب كان ليكي
....
ايمن شتا

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع