دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

.............اتعلم................ كلمات يحيى العبادي


===============

اتعلم انك ..........تتكلم

او تحكي حكايتك بأمانه

او ارجع للماضي وسلم

ليه تعيش ونفسك هربانه

اتعلم تظهر في الصوره

ليه تدخل صوره عريانه

لو تعرف تحكي عن امبارح

تعالا احكي كلامك بأمانه

وادعيلنا وادعي لنفسك

ماتعشي ونفسك تعبانه

اتعلم تظهر مع ناسك

اتعلم واكتب  و احكيلي

و اسمعني لو كنت بتسمع

و شاركني نهاري مع ليلي

وان كنت بجد عاشق لي

لحن اغنيه ......و غنيلي

ما هو انت حبيب قلبي الغالي

و عشانك بكتب موا ويلي

اتعلم انك.............. تتكلم

او تحكي حكايتك بأمانه

يا  تفوتني وتبعد و تهاجر

يا  تقرب وبلاش تنسانا

انا عاشق لوجودك جنبي

انا روحي في بعدك هربانه

ودموعي لو كانت تنزل

هاتشوف الدنيا غرقانه

اتعلم انك...........تتكلم

احكي الي بقلبك بأمانه

او قرب مني أو سلم

ماتفوتش مشاعري عريانه

انا قلبي عشانك ب يوجعني

والروح فيتاني وهربانه

اتعلم انك .............تتكلم

انا نفسي ببعدك .......تعبانه


عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة القلم الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

دار نشر القلم للطباعة والنشر والتوزيع