قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شكرا لمروركم لا تنسوا متابعة المدونة ومشاركة نصوصكم على صفحاتكم ومواقع التواصل كافة

الشاعر ايمن شتا يشعر بالخوف

 


ببص لصورتي مش شايف
انا منك بقيت خايف
ملامحي لية شبه جرحي
انا تايه ومش عارف...
....
صورتي قصادي في مريتي
خايفة تحكي في حكايتي
عشان بهرب بأوجاعي
وصورتي تقول مفيش داعي..
تكون خايف..
ببص لصورتي مش شايف..
انا تايه ومش عارف.
....
ملامحي كئيبة وحزينه
بقت مغلوبة مسكينة
بتتغير..
انا تايه ومتحير..
كفاية يا دنيا مش هقدر..
ابص تاني فمريتي..
انا خايف..
ببص لصورتي مش شايف..
انا تايه ومش عارف..
...
بداري الدمع فعنيا
ومين حس فيوم بيا
أعز اصحابي وبعوني
حتى احبابي جرحوني
بداري دمعي فعيوني
يا دنيا ارحمي شوية
انا منك بقت خايف
ببص لصورتي مش شايف..
انا تايه ومش عارف..
..
ملامحي لية شبه جرحي
حياتي خايفة من فرحي
يادنيا حنى بقا سمحي
انا منك بقت خايف
ببص لصورتي مش شايف
انا تايه ومش عارف
.....
ببص لصورتي مش شايف
انا تايه ومش عارف
ملامحي ليه شبه جرحي
انا منك بقت خايف
ببص لصورتي مش شايف..
قد تكون صورة بالأبيض والأسود لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏نص‏‏

عن الكاتب

قادح زناد الحروف

التعليقات

طباعة ونشر وتوزيع ، ظهور إعلامي ، ورش أدبية
اشترك بالعدد الجديد من مجلة قادح زناد الحروف الورقية للتواصل والاستعلام / 0020102376153 واتساب
نحضر الآن للموسم السابع من برنامج قادح زناد الحروف للتواصل والاستعلام / 00201023576153 واتساب

اتصل بنا 00201023576153 واتساب

شاركونا الإبداع

جميع الحقوق محفوظة

قادح زناد الحروف للنشر والتوزيع